Toteutunut toiminta 2024

Tälle sivulle kootaan yhdistyksen  toteutunutta toimintaa  vuoden 2024 ajalta.

* Ti 9.1.   Elokuvakerhossa katsottiin elokuva: Venetsian aaveet, Hercule Poirot

* Ti 16.1.  Vuoden ensimmäisessä senioritapaamisessa Vekkulassa  Eloisan farmaseutti Anne Hämäläisen esitelmä: `Turvallinen lääkehoito´.  (Paikalla 58 )

* La 27.1. Jääkiekko-ottelu Jukurit-Kalpa  Kalevankankaan Ikioma-areenalla.  Heimobuffet ruokailu oli ennen peliä Viikinkiravintolassa. Ottelu päättyi 1-0.  (Paikalla 39)

* Ti 30.1.   Vierailu Jalkaväkimuseoon (Jääkärinkatu 6-8, Mikkeli)
Kahvittelun jälkeen jalkaväkimuseon johtaja Markku Riittisen esitelmä:
`Vuosi 1944 maailman historiassa ja miten se tänä päivänä muistetaan´.
(Paikalla 52

* 5.-7.2. Senioriliiton järjestämälle Elämän iloa ja voimaa -risteilylle  osallistui yhdistyksestämme 15 henkilöä.

* La 10.2. Teatteriretki Imatralle`Ikuisesti nuori´. (Osallistujia 42)

* Ti 13.2.   Senioritapaaminen: Eloisan kolme tietojärjestelmäasiantuntijaa kertoivat aiheesta  `Etelä-Savon hyvinvointialueen digipalvelu. (Paikalla 45)

* Ti 20.2. klo 14   Ystävänpäivälounas Bistro Holvissa. (Osallistujia   )

* Ti 27.2.  Elokuvakerhossa katsottiin elokuva:  Myrskyluodon Maija (Paikalla 60)

* Ti 12.3   Senioritapaaminen: Tarja Pyhähuhdan esitelmä aiheesta `Iloa elämään´. (Paikalla 35)

* Pe 22.3.  Käytiin kiekkopelissä Jukurit-Kärpät ja ruokailtiin Heimobuffetissa ennen peliä. (Paikalla 24).

* ti 9.4.  Elokuvakerhossa nähtiin elokuva ´Holdovers´

*  Ti 16.4.  Senioritapaaminen ja yhdistyksen kokous
Työelämäprofessori vuorineuvos Reijo Karhinen kertoi aiheesta `Lineaaritaloudesta kiertotalouteen vihreän siirtymän mahdollistamiseksi´.
Lopuksi Etelä-Savon senioripiirin pj Risto Hämäläinen kertoi aiheesta: `Senioriliitto ja seniorilähettilästoiminta´.