Kevätkauden 2024 toimintaa

Kuukausittaiset senioritapaamiset/jäsentilaisuudet muodostavat yhdistyksemme toiminnan rungon. Niihin kutsumme asiantuntijoita kertomaan kulloinkin ajankohtaisista senioreita koskettavista aiheista.

Huom. senioritapaamisen paikkana on Vekkula - Lasten kulttuurikeskus, osoite Otavankatu 7, Mikkeli.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Kerhojen toiminnasta tarkempia tietoja löydät Kerhot -sivulta ja lisätietoa antavat kerhovastaavat.

Tiedotamme toiminnasta keskiviikkoisin ennen tapahtumia Mikkelin kaupunkilehden järjestöpalstalla sekä sähköpostitse lähetettävin jäsenkirjein. Seuraamalla yhdistyksen kotisivuja ja facebookia löydät tietoja yhdistyksemme toiminnasta.

Kevätkauden 2024 toiminta jatkuu matkalla iloiseen Amsterdamiin,  elokuvakerhossa nähdään 7.5. elokuva `Oppenheimer´,  Kaihun kodalla vietetään ulkoilu- ja liikuntapäivää, heinäkuussa käymme Naisvuorella katsomassa kesäteatterissa `Helppoa eroa´ ja elokuussa tehdään retki Jyväskylään teemana on Wivi Lönnin ja Alvar Aallon arkkitehtuuri.
Lisätietoja löydät tästä!