Syyskokouksen päätöksiä, mm. henkilövalinnat vuodelle 2020

13.11.2019

Tiistaina 12.10.2019 pidettiin yhdistyksen syyskokous, jossa käsiteltiin vuoden 2020 toiminnan kannalta tärkeät asiat: Hyväksyttiin vuoden 2020 toiminta-suunnitelma ja talousarvio ja tehtiin henkilövalinnat luottamustehtäviin.

Puheenjohtajuuden `viestikapula´ siirtyy Anna-Liisa Takkiselta Ritva Kilpeläiselle.

Hallituksen ja yhdistyksen ansioituneena puheenjohtajana toiminut Anna-Liisa Takkinen luopui yhdistyksen/hallituksen puheenjohtajuudesta. Vuoden 2020 alusta uutena puheenjohtajana aloittaa Ritva Kilpeläinen, hän on ollut kuluvana vuonna hallituksen jäsen.  Hallituksessa jatkavat Erkki Valjakka, Juhani Arnes, Olavi Jukarainen, Susanna Kaukonen-Ripatti, Merja Karp, Tuula Lahtinen ja Hannele Wirilander. Uutena hallituksen jäsenenä aloittaa Pirkko Lammi.

Toiminnantarkastajiksi valittiin Seija Teittinen ja Johan Räisänen sekä varalle Asta Kurki ja Seppo Järvinen.

Uusi puheenjohtaja Ritva Kilpeläinen valittiin edustajaksi piirihallitukseen.  Yhdistyksen ilmoituslehtenä on edelleen Länsi-Savo. Jäsenmaksu pidettiin ennallaan, se on 25 €/vuosi 2020.

Kokous vahvisti Toimintasuunnitelman vuodelle 2020 sekä talousarvion.

Uuden hallituksen järjestäytymiskokouksessa valittiin vuoden 2020 alusta alkaen yhdistyksen jäsenrekisterivastaavaksi Martti Hyötyläinen. Pitkään ja huolella jäsenrekisteriä hoitanut Reijo Väisänen jatkaa varajäsenrekisterivastaavana.